Повернення-обмін
Повернення та обмін
Компанія zametka.net.ua - піклується про своїх покупців і якщо товар Вам не підійшов, ми завжди готові його обміняти або повернути гроші.
Обмін товару або повернення грошей провадиться протягом 14 днів після покупки.
Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обмінювати товар належної якості;
2. Повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення Нової пошти або Укрпошти.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, який є чек;
2. Товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Умови оплати доставки при поверненні:
1. При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.
2. При поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця.
3. Якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку обидві сторони оплачує продавець.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар
Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту чи Укрпошту.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів провадиться на карту або грошовим переказом до відділення Нової пошти.
Повернення коштів провадиться протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем
Ми покриваємо витрати доставки лише тому випадку, коли товар був належного якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
У разі виявлення пошкодження упаковки або товару під час його огляду у відділенні Нової Пошти чи Укрпошти обов'язково складається відповідний Акт та про інцидент повідомляється за телефоном, вказаним на сайті нашої компанії.